duminică, 27 ianuarie 2008

Prieten vs dusman

Orice isi doreste ca in viata aceasta sa aibe cat mai multi prieteni adevarati si cat mai putini dusmani. Dar din pacate aceasta dorinta este forte greu de indeplinit pentru ca in zilele noastre foarte greu poti gasi un prieten adevarat, cei mai multi fiind asa de conjunctura sau doar de forma; iar dusmani este imposibil sa nu ai pentru ca niciodata nu poti sa faci pe plac la toata lumea pe care o cunosti.
Iata in randurile de mai jos cateva proverbe(zicale) despre prietenie:
1-Prietenul adevarat iubeste oricand si in nenorocire ajunge ca un frate;
2-Daca ai un prieten bun, viziteaza-l des, caci spinii si maracinii napadesc drumul pe care nu umbla nimeni;
3-Judecati prietenii ca pe tine insuti, poartate cu ei precum ai vrea sa se poarte ei cu tine;
4-Prietenia celui rau este mai primejdioasa ca ura sa;
5-Prietenia este o floare delicata. Mai bine sa n-o calci in picioare, caci dupa aceea greu mai poate fi ridicata;
6-Prietenii care sa nu te paraseasca la nevoie sunt foarte rari.Fii tu unul din acestia.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Super gandit samy...da na...f f f f putini mai gandesc asa...si ii greu sa ii faci acm sa reflecteze putin...:( aiurea...oricum ai scris super

me_samy spunea...

dah........ai dreptate, da poate mai is care mai reflecteaza( cel putin eu asta sper:),)

Anonim spunea...

prietenie adevarata??? nu m-am gandit mult la subiectul asta pt k am considerat k prietenele mele imi sunt prietene adevarate..acum, insa..nush c sa mai cred..pe zi c trece sunt tot mai deceptionata:(

 
users online