joi, 31 ianuarie 2008

Argumente pro si contra computer

Oameneii din zilele noastre folosesc tot mai mult computerul, el fiind utilizat in tot felul de domenii pentru ca simplifica mult anumite calcule si pe el se pot realiza tot felul de programe. Pe computer te poti uita la filme, poti asculta muzica, poti vizita cu ajutorul internetului ce site-uri doresti si te poti juca tot felul de jocuri care din ce in ce devin mai interesante si mai atragatoare.
Dar acum sa vedem si cateva din partile mai putin bune ale computerului, in primul rand statul la computer in exces provoaca cu siguranta slabirea vederii dupa cativa ani, o alta chestie este ca daca tot stam pe computer nefacand altceva ajungem intr-o forma slaba fizica fiind predispusi la tot felul de virusuri.
Cu siguranta aceasta inventie,computerul, i-a amploare tot mai mult, iar pentru tineri in special este ca un zeu la care se inchina zi de zi petrecandu-si mult timp din viata inaintea lui.
Opinia mea este ca si computerul este bun la locul lui, dar eu cred ca nu-i bine sa-l folosim in exces si-i bine sa ne chivernisim cat mai bine timpul nostru liber si pe langa computer sa mai intreprindem si alte activitati in aer liber care ne fac bine la sanatatea noastra( sa ne plimbam cu bicicleta,sa stamin aer liber cu prietenii, sa facem sport etc.).

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sa nu te iei de computere :P

me_samy spunea...

:)) nu ma iau de ele ca si mie imi plac:P

Anonim spunea...

da ai dreptate, calculatoarele sunt bune dar si rele. Eu am ochelari doar pentru ca m-am uitat prea mult

Unknown spunea...

Dar sepoate mai multe argumente pto despre computere?

Unknown spunea...

pro*

 
users online