miercuri, 30 ianuarie 2008

Funny hour

De ceva timp ora de romana dupa parerea mea( si a mai multor colegi) a devenit ceva foarte distractiv, pentru ca avem mai multe motive pentru a ne distra.
Primul motiv ar fi unii colegi care l-a ascultat, la oral, scot din ei niste cuvinte pe care eu le numesc 'cheie'. Aceste cuvinte 'cheie' sunt niste agramatisme si 'poceli' ale unor cuvinte care imi provoaca mie si colegului meu de banca rasul pana la lacrimi uneori.
Al doilea motiv al distractiei noastre la ora de romana este sudierea unor poeti moderni,precum Nichita Stanescu, care intr-o poezia de-a lui studiata de noi la clasa: "Alta matematica" inventeaza niste operatii pe care nici el nu cred ca le gandea, inmultea inorogi cu cai sau, nu mai stiu, scadea vaci din dulapuri sau ceva de genul asta da oricum ... niste prostii iesite din comun. Si luni profa de romana la ora ei ne spune noua :"Vedeti ce imaginatie are Stanescu, noi nici nu ne-am fi gandit la asa ceva" si atunci eu i-am raspuns: "Noi ne-am fi gandit la altceva nu la ce o scris el",dar o asigur pe profa' ca si eu as fi scris poezia "Alta matematica" numai ca in alta versiune si poate mie imi iesea mia bine.
Parerea voastra care este: 'Imi iesea mai bine poezia lui Stanescu? sau nu?'.

6 comentarii:

Anonim spunea...

:)) prima parte imi place fff. mult;):))
pai nu stiu ce sa zic daca iti iesea mai bine sau nu...dar ce stiu e ca ramaneai cunoscut in literatura noastra mai bine ca nichita:D!!!
P.S.o conlcuzie e ca(,)cam toti profii de romana sunt asa:)!!!

Anonim spunea...

Eh, asta tot e cum e, dar stai sa scriu eu despre Sasa Pana :D

Anonim spunea...

chiar e aiurea poezia aia;))..cu cateva exceptii:P

Anonim spunea...

iti iesea mai bine?! nu prea cred ;) ce ai tu cu omul?! asta a simtit el, cind simti vezi altfel lucrurile ;)

Anonim spunea...

Ei bine, eu pot sa spun ca mi-a placut aceasta poezie, cat despre colegii nostri... sa avem putintica intelegere caci se pierd si ei cand ii ridica profa in picioare (si o spun din proprie experienta, asa ca daca scot vreo perla fiti buni si sancionati-ma :P)
Asa, si in ultimul rand... daca tu consideri ca ai fi facut o treaba mai buna decat Stanescu, atunci pune-te pe treaba si prezinta-ne si noua versiunea ta a poeziei "Alta matematica"

Anonim spunea...

nu prea le ai cu romana:(
imi poti spune si mie ce sunt 'ornitorogii' si 'agramalitatile'???

 
users online