duminică, 27 ianuarie 2008

Ce vor fetele/femeile?

Ieri uitandu-ma putin la televizor, tot schimband programele, am dat din intamplare peste un jurnal de stiri.Acolo am auzit ceva ce mie mi s-a parut interesant si am sa va spun in linii mari acea constare.
In America s-a facut un sondaj, unde au fost intrebate toate femeile/fetele:" Ce a-ti prefera sa aveti un milion de dolari in cont sau sa aveti un corp perfect(ca al actritelor)?". Spre mirarea mea, pentru ca toti stim ca in America este un nivel de trai foarte ridicat, 78% dintre femei au raspuns ca ar prefera sa aibe 1 milion de dolari, numai 22% preferand sa aibe un corp perfect( ca al actritelor).
Mai este un amanunt neimportant, pentru unii poate, dar pentru mine a fost; arata la televizor cateva femei intervievate si cea care a spus ca vrea sa aibe un corp cat mai perfect a fost o femeie mai in varsta ( in jur de 50-60 ani) iar celelalte care erau mai tinere spuneau ca vor banii.
Am stat si m-am gandit :" Cat de mult sunt doriti banii acestia in timpurile noastre, de parca ei ar avea fericirea?".
Raspunde- mi si tu cititorule la aceasta intrebare, lasand un comment( te rog).

4 comentarii:

Anonim spunea...

Gandeste-te asa: ai un milion de dolari in cont si iti poti face corpul ideal pentru tine prin operatii estetice (desi cred ca este una din cele mai proste decizii pe care le-ai putea lua).
Banii nu au fericirea, dar cu sigunranta participa la ea. Banul este Dumnezeul la care se inchina toti in ziua de astazi (sau aproape toti)si niciodata nu o sa fie suficient de mult. La inceput strangi bani ca sa traiesti decent, apoi ca sa le asiguri un viitor copiilor, strangi bani pentru batranete si zile negrei si tot asa... ajungi sa fi obsedat de ban.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

mda..in zilele noastre toata lumea are in cap numai bani..asta e..nu prea avem cum sa schimbam mentalitatiile oamenilor..

Anonim spunea...

nu as vrea nici bani nici un corp de: 90 ,60 ,90...sincer...
sunt multumita asa cum m'a lasat D-zeu!!!
cu bani fara bani cu corp fara corp...chestiile astea nu se pot schimta CHIAR peste noapte!

 
users online