joi, 24 ianuarie 2008

O scurta prezentare..


Pentru inceput, ma numesc Gruia Samuel si locuiesc intr-un oras micut din Romania numit Otelu Rosu.Am 18 ani si momentan studiez in liceul din orasul meu fiind pe clasa a XII-a.Dupa ce voi termina liceul doresc sa-mi continui studiile in Timsoara la facultea Politehnica de acolo, si as dori sa merg la telecomunicatii sau constructii.
Atat despre orientarile mele profesionale, acum sa va spun cateva lucruri despre mine: dupa cum spuneam am 18 ani sunt baiat........ceea ce imi place f mult, sunt o fire destul de deschisa si imi place sa fiu cat mai zambaret si glumet. Imi place sa ma distrez cu prietenii. Ca hobby-uri ar fi sportul care imi place foarte mult si dupa sport ar fi computerele.
Cam atat pentru inceput.......aceasta fiind o succinta prezentare a mea.

Niciun comentariu:

 
users online