marți, 29 ianuarie 2008

About PES

Sportul fiind una din pasiunile mele; bineinteles ca imi plac si jocurile video care sunt cu sport. Mie imi place foarte mult un joc de fotbal, el chemandu-se: Pro evulotion soccer 2008( pe scurt PES).
In acest joc imi place foarte mult sa-mi fac eu "dream team-ul" meu adunand cei mai buni jucatori. Dupa ce realizez acest lucru( aceasta fiin dupa vreo 4-5 sezoane) jocul isi pierde din atractie, dar daca mai vreau pot incepe din nou de la inceput cu o alta echipa. PES 2008 are si o grafica foarte buna mai ales fiind jucat la maxim, cum il joc eu; aceasta fiind o alta atractie a jocului. Jocul in sine a crescut foarte mult in realism de la cel anterior( PES 6), semanand foarte bine cu jocurile reale de fotbal. Daca vreti puteti incerca si voi acest joc si dupa ce va veti obisnui cu el, eu cred ca o sa va placa.

Iata cateva poze din el ca sa va familiarizati mai bine cu el:



















Un comentariu:

Anonim spunea...

Mişto joc. Păcat că cere destul de mult la placa video (cel puţin la mine nu merge prea strălucit; dar nici nu cumpăr altă placă). E mai realist decât FIFA08 (să fie oare motorul NextGen :D?), fiind după mine cea mai bună alternativă.

 
users online