joi, 24 ianuarie 2008

My friends

In jurul meu am intalnit tot felul de oameni(oameni buni si oameni rai), de cei ce mi-au displacut nu vreau sa vorbesc dar vreau sa spun cateva chestii despre aceia care chiar is oameni de treaba si care merita aprecierea mea.Nu am sa spun cu nume, dar cred ca se simt ei.... Sa incepem cu baieti: am cunoscut multi baieti dar doar cu cativa am putut sa ma inteleg mai bine, pentru ca majoritatea baietilor din ziua de azi nu-s pe gustul meu... adica imi displace prezenta lor, dar is fericit ca am cunoscut si baieti care merita respectul meu si care sunt de treaba.La fete problema se cam schimba un picut: mergand zi de zi la scoala bineteles ca vezi tot felul de fete care iti plac si care nu-ti plac, fiecare avand un stil aparte de a fi. Sunt cateva cu care ma inteleg foarte bine, ele fiind foarte de treaba dar in acelasi timp si glumete, avand dezvoltat simtul umorului care ma fac ca mai tot timpul sa rad in prezenta lor.
In concluzie eu consider ca am prieteni foarte cool cu care ,daca simti ca si ei, nu ai cum sa nu te simti bine si sa nu te distrezi mai tot timpul, deci imi place de fiecare in parte............fiecare avand calitatile lui.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sper k sunt printre fetele cu care te intelegi bine nu??..:)

me_samy spunea...

da Mari cum sa nu..........:D

 
users online